followers

Isnin, 2 Januari 2012

hyehye '12 byebye '11

fuh,,fuh,,

berhabuk dah blog yang satu ni. haha! lama tak update, jadi kekok nak tulis apa dalam ni. 
macam biasa, aku pun tak nk ketinggalan nak update blog pasal 2012.
everything about 2011 memang tak boleh lupa, just nak buat benda tu satu kenangan and perkara yang boleh aku jadikan satu pembelajaran dalam hidup.  

mcm selalu, aku memang tak de wishlist for every year sense say like "AZAM". haha!
yang penting aku berharap dapat tunaikan impian yang tidak kesampaian:

               
akan jadi wishlist aku sampai aku 
termampu beli benda ni.!

#AYAH, CAN U PASS YOURS TO ME?

                                 
tahu! aku memang ketinggalan. hahha~
so, AAK?

err, suka gila kasut comel ni.
want this every month!

Aku ada banyak lagi list, tapi malu nk habaq. 
what important is I end my 2011 with my syg. 
##TAHU DAH, TAK PAYAH CAKAP BANYAK, AKU MEMG GATAL. 
=P

2 ulasan: