followers

Selasa, 10 Januari 2012

bila mengantuk disorong kan bantal pakej tilam sekali. ^_^

em, err...
errr..


haha~ 
aku memang tak pandai berbahasa,
orng create blog kau pun nk juga
orng update blog kau pun nak hapdad
idea tu ada 
tapi tak tau mcmne nak mulakan.


just nak cerita je or kongsi2 pasal benda yg dah jadi dlm hidup aku,
mungkin bila korang baca korang akan cakap.
yeeuuwww... yekkkss.!
then keluar lah bahasa2 yang aku sndiri slalu guna.
haha~ biarlah. blog aku so cerita hidup aku.
skng ni sorilah kalau aku selalu update cerita pasal benda2 mcmni.


meh sini tengok=


fqa: wey,lapar lah.
d  : nak makan ke? (pukul 5pg)
fqa: boleh juga .. hee~ mana nk cekup makanan pg2 ni?
d  : haha. tunggu jap, nnt da siap aku pnggil
fqa: ok :) 


**dalam hati berbunga-bunga nak dapat makanan


d  : turun, da siap.
fqa: (ingtkn dia ni main2)


**dialog lebih kurang mcm tu lah


tadaaa~ moh sini usha gmbr=


seriously terharu, 
sebab nasi ni dia yang buat <3

haha~ tapi dah lapar sgt tinggal separuh
baru teringat nak snap.



hambek kau.. licin kot.
frst time makan licin mcmni


thanks syg for being my best ever friend,
also always there beside me, ngee~
know me very well.

2 ulasan:

  1. sweetnya....
    do follow me back yar...

    BalasPadam
  2. hehe.. da mcm adik fa bgn pagi2 n minta makanan sbb lapar.. ngee ;)

    BalasPadam