followers

Jumaat, 30 September 2011

something that struck away

assalamualaikum,

hahaha~~ apesal aku gelak? x de ape lah. just ketawa bab sebelum ni entry aku tak pernah stu pun aku bg salam .. ceh!
ape punya islam lah aku ni kn. =P

korang sihat? i? alhamdullilah sihat jerr..

tapi aku ada problem sikit lately.
tak tau mcmne nk mulakan.. err,, 

<setengah jam pastu>

haih =.='
x de idea jugak!! camne nk mulakan ni?? GRRR~

ok2! ceritanya bermula begini....

aku ni jenis yang happy2 and layan je sape2 even orng yang baru nk kenal aku.
ikut ringkas lah kan:
stu hari ni ada stu makhluk tuhan yang paling seksi.. 
hee~ x de lah.
seorang jejaka yang lebih dikenali dgn "so'od" bukan nama sebenar, haha~ call aku.
and korng tau apa jadik pstu. 
bila aku da happy2 mcm ni, ada je yang salah tafsir dgn perangai aku yang bengong ni. 
die boleh pulak buka buku cerita ngan aku psl BENDA2 BODOH.
ada lah stu ayat die yang aku x gemar, 
contoh : "WEY, JOM TIDUR NGAN AKU"
memg lah ayat die tak sama but lebih kurang je tu maksudnya.

rasa macam nk bg flying kick je an!
pak kal je dlm fon klu depan2 ni, memg kena lah..

mslhnya lelaki mcm ni judge kita atas dasar luaran je.
maybe die ni kenal aku time aku free hair dlu. 
but x semua yang free hair jahat and yang tudung litup tu x pernah buat benda2 yang x masuk akal.

and now, x hbis2 kcu aku.
minta maaf bagai, bagi peluang lah konon. ceh!
memg x lah kan.
wey come on lah!! kau tu yang kolot! bukan aku.
x kish lah kau nk maki aku ke apa ke pas ni. 
its not my prob! hahah~~
ape tagline aku tu??
hah! 

AAK. "ADA AKU KISAH" yang penting aku bahagia.




1 ulasan:

  1. mmg pon...AD KO KESAH!!!! hehehe..mmg xyah lyn pon

    BalasPadam