followers

Sabtu, 13 Ogos 2011

13 ramadhan

Uolls~ hahakz~
haRIni da 13 ramadhan. Hope korng sabar tempuhi hari2 yang mendatang. :)
Saje je nak gedik, kongsi2 cerita sikit. Tak de lah best mana tapi … eh, suka hati aku lah! Ni blog aku. Tak suka jgn baca. NOKTAH.

Aku: mama! Kita kena bincang juga.
**muka lagi nak serious.

See what?
My opinion untuk mama tahun ni shopping raya cepat sikit bagi mengelakkan kesesakan, kehabisan dan keriuhan bila shopping last minit macam tahun2 sebelum ni.
**cewah, nak buat pembaharuan kononnya aku ni.!

Mama just angguk2 kepala je.

Aku: Ok! now jom bertolak ke kota tinggi tgk baju, kain langsir.
**memg x sabar. =.='

mama: sekarang ke? Kalau nk express sgt pun tnggu esok x bole ke?

Aku: ala,, kita tinggal 16 ramadhan je lagi. Kenapa nk tnggu esok?

Mama: kau ni tak reti tgk jam dah ke?

Jam menunjukkan pukul 11 malam.

Aku: =.='' **bengang sey.

Moral of the story, nak buat apa2 kena fikir dulu.
Jangan main redah je..
Bulan ramadhan banyakkn lah bersabar ye.
Tergopoh-gapah, sendiri juga yang malu nanti.

2 ulasan:

  1. haha~
    itulah psl nya.. mcm gedik2 mnja gitu kn.
    jap2.. aku nk buat stu ayat ni.
    kau hade?? hahah~

    BalasPadam